Izvēlne
Jūsu grozs

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Kā atgriezt preces? Jūs varat atgriezt preces vienā no ērtākajiem veidiem:
  • personīgi - uzņēmuma birojā pieņemšanas laikā;
  • ar kurjeru - aizpildot veidlapu sadaļā "Preču atgriešana un apmaiņa";
  • ar pasta nodaļas starpniecību - arī izmantojot veidlapu tīmekļa vietnē.
Ja neesat pārliecināts, kurš veids ir piemērots, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu.
Cik ilgā laikā tiek piegādāts sūtījums? Laiks atšķiras atkarībā no valsts un piegādes veida:
  • Standarta pasts: Eiropa - 3-8 dienas, pasaule - 7-20 dienas;
  • Ekspress: Eiropa - 2-5 dienas, pasaule - 5-10 dienas.
Ja produkta nav noliktavā, mēs varam to izgatavot individuāli - līdz 4 nedēļām + piegādes laiks.
Kā es varu pārbaudīt pieejamību? Informāciju par pieejamību var atrast produkta lapā. Ja preces nav noliktavā, mēs, vienojoties ar klientu, varam to izgatavot pēc pasūtījuma.
Kā izmantot akcijas kodu? Ievadiet savu akcijas kodu īpašajā laukā iepirkumu grozā pirms maksājuma veikšanas. Nospiediet "Piemērot", un atlaide tiks automātiski parādīta.
Vai es varu norādīt PVN maksātāja numuru? Pasūtījumi vietnē tiek veikti tikai kā individuāli. Lai pasūtītu kā juridiska persona, sazinieties ar mums pa e-pastu: [email protected].
Vai ir pieejams beznodokļu pakalpojums? Jā, pasūtījumiem ārpus ES mēs izrakstām rēķinu bez PVN. Pircēja pienākums ir aizpildīt muitas dokumentus un samaksāt nodevas savā valstī.
Kā es varu uzzināt, vai mans pasūtījums ir izdarīts? Pēc pasūtījuma apstrādes jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu un rēķinu. Pēc apmaksas mēs nosūtīsim pasūtījumu un nosūtīsim jums izsekošanas numuru.
Kā es varu mainīt savus personas datus? Dodieties uz savu personīgo kabinetu, lai atjauninātu savu e-pastu, vārdu, uzvārdu, adresi vai tālruņa numuru. Ja nepieciešams, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums veikt izmaiņas.
Vai es varu atcelt vai rediģēt pasūtījumu? Pirms apmaksas - jā, jūs varat rediģēt vai dzēst pasūtījumu. Pēc apmaksas pasūtījums ir apstrādāts, izmaiņas nav iespējamas.
Vai preces ir iespējams apmainīt? Apmaiņa nav iespējama, taču jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā un tiešsaistē veikt jaunu pasūtījumu.
Vai es varu atgriezt preci? Jā. 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas jūs varat atgriezt preci, ja tā nav lietota un joprojām ir sākotnējā stāvoklī. Preču atgriešanu var veikt tikai pasūtītājs, kas veicis pasūtījumu.
Atgriešanas veidlapa ir pieejama sadaļā "Sazinieties ar mums".
Ko darīt, ja ir salūzusi sprādze vai aparatūra? Rakstiet mums, izmantojot veidlapu sadaļā "Sazinieties ar mums" - mēs izskatīsim situāciju un centīsimies piedāvāt remontu vai nomaiņu.
Vai es varu veikt monogrammu? Jā, pēc pieprasījuma mēs personalizējam izstrādājumus. Aprīkojums ir uzstādīts tā, lai nesabojātu materiālus. Pirms pieteikuma iesniegšanas mēs ar jums saskaņosim detaļas un izkārtojumu.
Kā sazināties ar atbalsta dienestu? Visa informācija par atbalsta komandu ir norādīta sadaļā Sazinieties ar mums. Darba dienās atbildi saņemsiet 24 stundu laikā.
Kā veikt pirkumu? Pievienojiet produktu grozam, izvēlieties piegādes un apmaksas veidu, apstipriniet pasūtījumu. Jūs e-pastā saņemsiet apstiprinājumu un rēķinu. Pēc apmaksas - sūtījums un izsekošanas numurs.